به مناسبت دهه فجر برگزار شد

حمایت کانون از کودکان دارای بیماری خاص

 

 

کانون پرورش فکری بندرلنگه همزمان با دهه مبارک فجر در جشنواره کمک به بیماران خاص شرکت کرد.

 

 

             این جشنواره از سوی فرمانداری و با شرکت ادارات شهرستان برگزار گزدید. هدف از برگزاری  جشنواره کمک مالی به بیماران خاص بود. جشنواره با حضور اسماعیل پاسلار فرماندار شهرستان بندرلنگه  افتتاح گردید.

کانون در این جشنواره با برپایی غرفه نقاشی و گریم صورت در این کار خیر سهیم شد .  ماه بی بی صفری پور مسئول مرکز فرهنگی هنری بندرلنگه  هدف از شرکت کانون در این جشنواره را کمک به کودکان سرطانی اعلام کرد و افزود:  از آنجایی که رسالت کانون  خدمت به کودکان این مرز و بوم است ، کمک مالی حداقل کاری است که می توانیم برای این کودکان انجام دهیم تا امید به زندگی و شادی در دلهای کوچکشان جوانه  بزند. وی  معرفی غرفه ها به عموم در حین اجرای برنامه را فرصتی خوب برای شناساندن کانون به بازدیدکننگان دانست. وی از نکات مثبت این جشنواره به همدلی و همیاری ادارات شهرستان برای اجرای این کار خیر اشاره کرد و افزود :   این همدلی سبب  شد تا  همراهی مردم را به دنبال داشته باشد.   

 اجرای میان برنامه های شاد از نکات مثبت جشنواره بود که حال و هوای شاد و جو بسیار زیبایی را به جشنواره داده بود.  .جشنواره از 16 بهمن ماه آغاز و به مدت 4 روز  ادامه یافت.