جشن انقلاب کودکان بندر لنگه

پرچم  پرافتخار  ایران در دستان کودکان بندرلنگه

 

 در سومین روز ایام الله دهه مبارک فجر اعضای مرکز بندرلنگه با چاپ دست خود طرح زیبای سه رنگ پرچم ایران را خلق کردند.

 

عصر روزر دوشنبه چهاردهم بهمن ماه اعضای مرکز بندرلنگه در کانون گردهم آمدند تا زیباترین پرچم را طراحی کنند.این برنامه با معرفی وقایع این روز توسط ماه بی بی صفری پور مربی مسئول مرکزآغاز شد. در این برنامه اعضا و مربیان با چاپ دست رنگهای زیبای پرچم باشکوه و پرافتخار ایران را روی پارچه نقاشی کردند.



مسابقه ماکت های انقلاب در مرکز بندرلنگه


در چهارمین روز از ایام الله دهه فجر اعضای بندرلنگه در مسابقه  ماکت های انقلاب شرکت کردند.

 

عصر روز سه شنبه پانزدهم بهممن ماه 92 مرکز بندرلنگه مسابقه ماکت های انقلاب را برگزار کرد.. در این برنامه ابتدا نجوا آزاد مربی ادبی مرکز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر درباره نمادها و نشانه های انقلاب توضیحات لازم را به اعضا داد. سپس اعضا در کنار مربیان مرکز با گل سفالگری ماکت های زیبا از نمادهای انقلاب ساختند . در پایان سه نفر به عنوان  برگزیده این مسابقه انتخاب شدند.



جُنگ انقلاب در مرکز بندرلنگه

 

همزمان با هفتمین روز ایام الله دهه فجر جُنگ انقلاب در مرکز بندرلنگه برگزار شد.

 

این برنامه صبح روز پنجشنبه مورخ 17/11/92 در کانون بندرلنگه برگزار شد. در ابتدای برنامه ماه بی بی صفری پور مربی مسئول مرکز بندرلنگه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر این روز را که از سوی مقام معظم رهبری روز انقلاب اسلامی ، ایمان ، جهاد و شهادت نام نهاده شده است را گرامی داشت.

 وی خاطر نشان کرد که ایمان مردم به امام و انقلاب و جهاد آنان در این راه سبب پیروزی انقلاب کبیر اسلامی شد. وی ادامه داد ایمان در هرکاری سرمنشاَ پیروزی و موفقیت می شود. اگرما بچه ها به توانائی ها و استعدادهایمان ایمان داشته باشیم و آن را باور کنیم سبب شکوفائی آن ها و پیشرفت خود می شویم . ما برای رسیدن به خواسته ها و اهدافمان باید جهاد کنیم و همین تلاش ماست که ما را به نقطه اوج موفقیت می رساند.

او افزود که کودکان و همچنین بزرگترها با سرمشق قرار دادن امام و شهدای انفلاب و الگو پذیری از آنها می توانند به اهداف به ظاهر دست نیافتنی هم برسند . در پایان ضمن درود به روح امام و شهدای انقلاب برای همه آرزوی موفقیت روزافزون کرد.

سپس ایشان قصه مهربان مثل مسیح را برای اعضا قصه گویی کرد. در ادامه برنامه اعضا متن های ادبی زیبای خود را درباره انقلاب اسلامی برای حاضرین خواندند. سپس اعضا در مسابقه ای شاد که مربیان مرکز تدارک دیده بودند شرکت کردند. پس از اعضا مربیان مرکز نیز با تشویق اعضا در این مسابقه شرکت کردند.  برنامه با پخش سرودهای اانقلابی و نقاشی صورتهای اعضا توسط مربیان و یکی از اعضای ارشد مرکز ادامه یافت.

در پایان برنامه اعضا با نان، پنیر و گوجه و خیارسبز که نمادی از پرچم زیبا و پرافتخار ایران بود پذیرایی شدند.







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد